top of page

WOS GIBTS NEIS?

Mei neie Single "Oans" is ab sofort überall zum Streamen erhältlich!

08.02.24

Ich hob mich amal mit a wengl am elektronischen Sound versucht. Da ich selber auf so 90er Technomucke und sowos stey, hods natürlich a an haffa Spaß gmacht!

Des Lied is für alle, dey immer die letzten aaf da Party san und niad hoamgey wollen. Ich bin der gleiche...genau deswegen der Text. Am besten um 5e in da Frey bei voller Lautstärke hern und

jedem damit aafn Sack gey.

Vüll Spaß beim hern! (BAUWONG & HEISL-TAUGLICH)

"A Bayer trinkt a Bier feat. Monaco F" - HARRiSON FiAT Remix - OUT NOW!

22.12.23

Der Lef Dutti vo Dicht & Ergreifend hod unterm Namen "HARRiSON FiAT" an Remix von

"A Bayer trinkt a Bier feat. Monaco F" gmacht!

Den kinnts ab sofort aaf allen gängigen Streamingportalen ahern!

Sogtses gern weida und hobts vüll Gaudi beim hern!

(BAUWONG & HEISL-TAUGLICH)

Des neie Album "GROD SCHEY IS" is am Start!

01.06.2023

Des Ding gibts aaf allen gängigen Streamingportalen!

bottom of page